Hos One Bar Group har vi leveret cocktailbar til over 400 fester siden 2017. Vi har fra dag et haft kunden i centrum, og derfor har vi også udarbejdet et sæt handelsbetingelser, som kort opsummerer, hvad du som kunde kan forvente fra os, og hvad vi forventer fra dig. Disse skal gerne sikre, at du får den bedst mulige løsning og i sidste ende et brag af en fest for dig og dine gæster. Nedenfor kan du læse mere omkring vores servicebetingelser. Giver servicebetingelserne anledning til spørgsmål, så skriv til os, og vi vil forklare nærmere.
Senest 5 dage før afvikling skal faktura på de resterende 70% betales.
Eventuelt ekstra køb på aftenen, faktureres førstkommende hverdag efter arrangementet.
One Bar Group kan til enhver tid ændring de angivet priser, hvis dette bliver nødvendigt. Prisen på bestillingstidspunktet er den gældende pris for købet.
One Bar Group tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændring, udsolgte varer og overbooket datoer samt leveringsvigt fra vores leverandører.
I tiden op til arrangementet har vi en del forberedelser. Vi skal bestille varer, printe cocktailkort og lægge vagtplan. Dette betyder, at har du valgt en løsning, hvor det er muligt at bytte ud i cocktailkortet, skal vi vide ændringerne i cocktailkortet/barens udvalg senest 2 uger inden arrangementet. Ændres lokationen, skal vi også vide dette senest 2 uger inden arrangementet.
Når aftalen er indgået, vil vi fremsende en ordrebekræftelse, der blot kort opsummerer, hvad vi har aftalt. Disse godkendes af dig for en god ordens skyld og som et sikkerhedstjek på, at det er den korrekte adresse, det korrekte tlf. nr. m.m. Herefter lægger vi vagtplan og påbegynder stille og roligt forberedelserne. Ved afbestilling før 30 dage fra aftalte dato tilbagebetales det fulde beløb fratrukket et gebyr på 1.000 DKK excl. moms. Ved afbestilling inden 30 dage fra arrangement, betales 50% af den aftalte ordre. Sker afbud mindre end 14 timer før arrangements start, bedes ordrens fulde beløb.
Hos One Bar Group elsker vi at vise vores kunder frem. Det gør vi ved at have en offentlig liste over nogle af vores store kunder, så andre kan se hvem vi har handlet med. Hvis du som kunde ikke ønsker at fremgå af denne liste, bedes du fraskrive dig dette, på en mail til os.
Ved valg af glaspakke betales der 25 DKK pr. smadret glas. Dette efterfaktureres efter endt arrangement.
Det er lejer der er ansvar for at det udlejet udstyr leveres retur i samme stand som ved modtagelsen. Eventuelle skader vil blive faktureret til lejer.
— At dække væg og gulv til, i tilfælde af spild under eventet.
— At rykke tønder med isterninger over på et gulv, der kan tåle vand, da vores termotønder kan skabe kondens.
— At sørge for at placere baren hensigtsmæssigt, hvor der ikke opstår skader.
One Bar Group er behørigt forsikret. Vi er meget omhyggelige og passer på ejendommen, værdierne og inventaret de steder, hvor vi arbejder for vores kunder. Dermed ikke være sagt, at der ikke potentielt kan ske skade. Vi har ikke oplevet det før, men det er aldrig til at kunne sige, hvornår uheldet skulle være ude. Vores barer ridser ikke gulvet eller laver anden skade, men hvis du er meget følsom over for et fint gulv eller tæppe, anbefaler vi, at du dækker gulvet/tæppet til med noget, så ingen behøver at tænke på, at gæsterne spilder, at baren ridser eller lignende. Husk på, at baren er et populært omdrejningspunkt, og der vil være stor aktivitet i baren. Det er derfor dit ansvar, at baren er et sted, som egner sig til stor aktivitet. Vi fraskriver os således ethvert ansvar for skade opstået i forbindelse med vores service, medmindre vi har handlet culpøst.
One Bar Group er ansvarlig for korrekt håndtering af personfølsomme data. Vi behandler alle oplysninger strengt fortroligt og opbevare disse efter lovgivningen i 5 år. Vi følger persondataloven, hvilket betyder at du til enhver tid har ret til at få indsigt i de oplysninger, vi har om dig som kunde. Det er udelukkende personer tilknyttet One Bar Group, der har adgang til disse oplysninger.
Når i vælger One Bar Group, så vælger i en eksklusiv løsning afviklet af professionelle, hvor i slipper for alt det praktiske.
Udfyld lidt data i felterne og så vender vi tilbage hurtigst muligt, så du kan høre nærmere om de mange muligheder.
Lad os sammen finde en løsning, der passer til netop jer.